# 21 Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Privata meddelanden ska ALDRIG NÅGONSIN vara offentliga om inte båda parter är med på det. <_< Mycket dåligt av Jellyfish eftersom du inte gett tillåtelse att publicera offentligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Hur många tror att den här tråden blir låst? (Inga svar, tack!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Privata meddelanden ska ALDRIG NÅGONSIN vara offentliga om inte båda parter är med på det. <_< Mycket dåligt av Jellyfish eftersom du inte gett tillåtelse att publicera offentligt. Ja,det kanske är sant,men jag tycker det är onödigt av Bobby Orr att börja gnälla om en sån sak,alla tycker ju olika,och tycker du det är rätt att Bush dödar tusentals männsikor,medan han sitter där och tycker synd om sig själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 (redigerat) DET HÄR HANDLAR OM ATT HAN HAR KRÄNKT MIG! INTE OM BUSH! Hur många gånger ska jag behöva säga det? Henke 37: Nämn en regel som jag brytit emot. Redigerat 22 September 2004 av Bobby Orr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Du behöver ju inte gör en så stor grej av det hela bobby orr.Alla har väl blivit kränkta någon gång och har de gnällt för det?svar:NEJ!. Som sagt så behöver du inte gnälla för småsaker. Ta inte illa upp.Det var min egen åsikt och så ska det förbli. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Protest mot Jellyfish och hans personliga påhopp! Skriver många upp sej här är Admin tvungen att agera. Skriver man upp sej här finns ingen återvändo! http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=25936&st=45 Extremt kränkande att publicera ett privat debatt via PM på ett vanligt ämne! :angry: om du inte vill att dina åsikter ska komma ut så ska du inte skriva ner dom och skicka till folk.. du har dig själv att skylla ingen annan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Jag påstår inte att du brytit mot en regel, jag spår att tråden låses för att hindra folk från att bryta mot reglerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 (suna @ 23/09-2004 03:58:12) Protest mot Jellyfish och hans personliga påhopp! Skriver många upp sej här är Admin tvungen att agera. Skriver man upp sej här finns ingen återvändo! http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=25936&st=45 Extremt kränkande att publicera ett privat debatt via PM på ett vanligt ämne! :angry: om du inte vill att dina åsikter ska komma ut så ska du inte skriva ner dom och skicka till folk.. du har dig själv att skylla ingen annan.. Jag måste ju på något sätt visa vad han har gjort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Vilken modde ni har va? >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Skriv upp mig. Det skulle tillochmed inte jag ha gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 (suna @ 23/09-2004 03:58:12) Protest mot Jellyfish och hans personliga påhopp! Skriver många upp sej här är Admin tvungen att agera. Skriver man upp sej här finns ingen återvändo! http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=25936&st=45 Extremt kränkande att publicera ett privat debatt via PM på ett vanligt ämne! :angry: om du inte vill att dina åsikter ska komma ut så ska du inte skriva ner dom och skicka till folk.. du har dig själv att skylla ingen annan.. Om jag har ett personligt samtal med någon vill jag inte att tusentals människor ska se det. <_< Och det finns personliga medelanden för att man inte vill att någon annan ska höra vad är det då för skilnad mellan att skriva det i en vanlig tråd och genom personliga medelanden när den ändå blir sed framför alla andra. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Jag förstår inte ett ord! Vad menar du?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg