Hoppa till innehåll

Kommer Det Ut......


Maroon 5
 Dela

Rekommendera inlägg

om det kommer ett spel som heter Kirby Airride 2.

kommer det att äga?

så vad tycker ni om det skulle vara kull då?

om det kommer ut så vilka gubbar tycker ni att man kan vara då på Kirby Airride 2.

vad kan man åka i då da?

jag tycker att man kan åka i olika flyggfarkoster och sånna saker som man inte kan flygga med!

när tror ni att Kirby Airride 2 kommer att komma ut igentligen!

hur mycket ska det kosta tycker ni jag tycker att det ska kosta runt 500 och 600 kronor!

vill ni att Kirby Airride 2 ska komma ut i butikerna och tycker ni att Kirby Airride är kull igentligen!

det kommer säkert inte att komma ut till game cude!

jag kommer nog att få!

att skriva på engelska är det svårt att skriva här på forumet!

för att det är en som har skrivt så jätte mycket att jag inte fö´rstår det han har skrivit på engelska!

tycker ni att man får ta att göra det här på forumet och själv tycker jag att man inte får göra det! :rolleyes: :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

om det kommer ett spel som heter Kirby Airride 2.

kommer det att äga?

så vad tycker ni om det skulle vara kull då?

om det kommer ut så vilka gubbar tycker ni att man kan vara då på Kirby Airride 2.

vad kan man åka i då da?

jag tycker att man kan åka i olika flyggfarkoster och sånna saker som man inte kan flygga med!

när tror ni att Kirby Airride 2 kommer att komma ut igentligen!

hur mycket ska det kosta tycker ni jag tycker att det ska kosta runt 500 och 600 kronor!

vill ni att Kirby Airride 2 ska komma ut i butikerna och tycker ni att Kirby Airride är kull igentligen!

det kommer säkert inte att komma ut till game cude!

jag kommer nog att få!

att skriva på engelska är det svårt att skriva här på forumet!

för att det är en som har skrivt så jätte mycket att jag inte fö´rstår det han har skrivit på engelska!

tycker ni att man får ta att göra det här på forumet och själv tycker jag att man inte får göra det! :rolleyes: :rolleyes:

eeeee det har inte kommit ut zvamp_luigi men bara så du vet kan du inte fråga om det är kul :cry: jag menar du kan ju inte skriva så det har inte kommit ut men är det kul tycker ni det och massa såna frågor och varför tycker du att det ska kosta 500/600 och jag tror inte att det kan kosta 1000 du sa 500 OCH 600 fattar du.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...