NightMaker Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 är macintosh värt pengarna? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Först kan du säga vilken mac... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Hm... har en kompis som har en mac, det är en sån konstig... 2002 modell, men mac är inte så bra tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 är macintosh värt pengarna? :blink: Behövs bara ett ord för att svara på den frågan: JA! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 25 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 ok jag köper det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Snälla säg VILKEN mac du köper... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 ifall han är smart så tar han den senaste jag tycker mac datorerna har så cool design :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 eeee man ska ju inte köpa en data som har cool design man ska köpa en som är ba coh har cool design :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jo men d som har cool design (speldatorerna) har ofta bra prestanda också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Så design hänger ihop med prestanda? Du köper jag nästa bok jag ser som har snygg utsida. Den har säkert bra innehåll... Mac är defenitivt värt pengarna! Dessutom pryder den sin plats i rummet. Men är du pc användare får du vänta dig av med en av musknapparna. Det finns bara en musknapp på mac. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 (redigerat) När mac G5 gjorde sussé så va de inte en PC som ens va i närheten så bra som den... Självklart ska du skaffa Mac om du gillar att typ skapa bilder i photoshop, bygga hemsidor osv.. Men om du är ute efter att spela så är de en tvspels-konsol eller en Pc som gäller B) Redigerat 30 Oktober 2004 av Cornish Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 är macintosh värt pengarna? :blink: lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg