Gäst spiel_galn Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Vad samlar ni på i er skola? I vår skola är alla jä*la nördar i Pokèmon kort :P Jag tror att Yu-Gi-Oh! kort kommer bli populär snart. Som ni ser så är inte kiul-spel så pouplärt längre. Alla har börjat med fåniga papperskort. Anyway, vad samlar ni?? :lol: förlåt om ja e tjatig :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 i vår skola samlar vi beyblade :P ja tycker inte att de e så värst roligt längre..asså vi spelar de nästan varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Vi höll på med pokèmon för ett par år sedan, men nu samlar vi inte på något speciellt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Förra skolan gjorde vi det, men nu samlar vi på MÅL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 ALLA I MIN SKOLA DIGGAR BLANKA PAPPERS LAPPAR!!DET SÅ SJUKT SÅ DET ÄR INTE SANT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Vi höll på med pokèmon för ett par år sedan, men nu samlar vi inte på något speciellt... Konstigt samma för mej fast med Beyblade och pokemon kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Våran klass samlar alla gamla läskflaskor och ställer dom i ett skåp. Sen när det blir fullt pantar vi dom. Fast dom som går och pantar brukar gå och köpa godis för pengarna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne006 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 i min skola samlar vi kulor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 i min skola är det hemst alla bara har pokemonkort och beyblade men nu har dom förbjudit pokemonkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 från 1 an till 5 an sammlar alla på Go,gos och Pokemon kort som är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Samlar tånaglar, självklart. >.< nej, samlar inte på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Pengar är det ända :P annars ingenting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.