NightMaker Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 107st Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 ca 106 i min skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 eehmmm... de va nog inte detta tråden handlade om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 nej den handlar ju om kärlek :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag väntar på den rätta(om det nu finns någon s.k den rätta). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 ´du harju redan en tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 hur vet du det? känner du honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag väntar på den rätta(om det nu finns någon s.k den rätta). vem gör inte det? iaf jag gör också det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 hon måste vara snäll och snygg enligt mig ;) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Varför måste alla vara snygga för? en annan fråga finns det verkligen "någon rätta"? det kan man klura på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 yupp... Jag har sett min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Varför måste alla vara snygga för? en annan fråga finns det verkligen "någon rätta"? det kan man klura på! finns det säkert. Kanske inte den rätta, men iaf nån som passar bra.Även om jag inte hittar nån så är jag hur säker som helst på att man kan vara lika lycklig utan en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.