Agaf Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Varför ha flickvän eller pojkvän när man är under 13år? Helt onödigt tycker jag! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Varför ha flickvän eller pojkvän när man är under 13år? Helt onödigt tycker jag! <_< Oftast blir det ju inget så seriöst när man är yngre och ihop. Men inget fel med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Nej Nej Nej det är inget fel med det :D Fast vad sak man med en flickvän med när man typ är 10år :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jo, det är det jag menar, hålla handen och så. =P Men man ska inte gå för långt att man har flera flick/pojk vänner på samma gång, och bara vara tillsammans för man kan bli ''poppis'' osv. Man ska vara seriös när man är ihop eller inte vara ihop alls. Själv har jag redan en flickvän.....DATAN! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 jag har varit ihop i 2 månader och när vi ska äta så sitter vi alltid brevid varandra och vi åker hem tillsammans! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag har ingen tjej... Men jag vet en som jag tycker är söt. Jag håller mig ganska bra med tjejerna... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Hade kunnat haft en om jag hade velat... Men bättre och vänta några år då alla tjejer i min ålder nu är kukhungriga fjortisar. zzzzzzzzzZZZZzzzzzzzzzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 så kan man säga..men alla tjejer e inte "kukhungriga fjortisar"..det e inte min brud iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag är UPPTAGEN just nu. Men det är inte nördigt att vara 10 år och ha en tjej. Men jag är ju 12 och har en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst spiel_galn Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 (redigerat) <_< halloh tycker t.o.m. att det är fjantigt att va ihop när man e liten. vilken sida ska ja va på egentligen? man kan ju inte bli ihop i smyg.. Redigerat 13 December 2009 av spiel_galn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag är tillsammans med Lisa...... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag gillar en ,men det är ju omöjligt att få en tjej när en av mina bästa kompisar alltid "roffar" åt sig alla tjejer <_< Fast namnet säger jag inte,det finns ju vissa öron här som jag känner :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.