Selene Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag avskyr den låten!!!!! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Hate power!*Höjer handen i luften* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 snook-mr cool det är en bra låt jag diggar när jag hör den på radio.. :D B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (redigerat) Alltså 100 ggr om dagen? <_< Redigerat 6 Oktober 2004 av Zerp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Man blir rätt´trött på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 ja gillade den inte för första början... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Mister Cool är den bästa låten som kommer från Sverige!! LÄTT!! Lyssna rpå den 10000ggr om dan. "Han hjälper Kärringarna över övergångställen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 den e verkligen dålig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 NEJ! DEN ÄGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Dett är en skojjlåt men den är ändå bra :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 NEJ! DEN ÄGER! Fick du nåt slag i huvudet när du va liten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 1. dom kan inte sjunga 2. urusel text. 3. urusel video Jag kan fortsätta så hur länge som helst!!! Jag avskyr den så!!!! (dom som gillar behöver inte ta upp, det här är endast min egen åsikt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.