Manga Master Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 (redigerat) Jag tycker det är löjligt med denna höga åldersgräns på såna "barn-mangor" PS: Gå in på chatten så kan vi snacka om anime där! Länk: http://www.fuska.se/chatt/ Redigerat 26 Oktober 2004 av Manga Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Mmm, ganska synd, för om det inte hadde vart för dom svenska åldergränserna hadde det säkert varit fler serier på TV, kanske en kanal som bara sänder anime hela dagarna också xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jag tycker det är löjligt med denna höga åldersgräns på såna "barn-mangor" PS: Gå in på chatten så kan vi snacka om anime där! Länk: http://www.fuska.se/chatt/ Men i USA har dem åldersgräns för Dragonball i 13 år men dem tar ut i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Evangelion serien ,är bland det bästa jag någonsin sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Finns Priest som anime? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag diggar faktiskt Sailor moon, en helt okej manga enligt mig synd bara att dom visade så några avsnitt på 4 (88 av 200 och man kan inte få tag på fler än de 88 som visats i Sverige :( ) en bra manga/anime sida WWW.loveofanime.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag diggar faktiskt Sailor moon, en helt okej manga enligt mig synd bara att dom visade så några avsnitt på 4 (88 av 200 och man kan inte få tag på fler än de 88 som visats i Sverige :( ) en bra manga/anime sida WWW.loveofanime.com Om jag ska också vara ärlig så ska jag säga att när jag har tid på morgorna så tittar jag på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Pokémon är faktist rätt kul (om det är anime). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Mmhmm, det är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Herr.Kaio: jag kan inte se det längre, för det går ju på femman :( fast jag har ändå sett hela första och andra säsongen. Vill helst se de tre filmerna men, men har inte rätt region på min dvd! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) Herr.Kaio: jag kan inte se det längre, för det går ju på femman :( fast jag har ändå sett hela första och andra säsongen. Vill helst se de tre filmerna men, men har inte rätt region på min dvd! :(Hehehe! Att ni gillar Sailor moon! Redigerat 2 November 2004 av Pulpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Pulpen: Historien är rätt så okej och jag gillar hur dom e målade, annars tycker jag att serien är rätt så dötrist, mycket i det är jävligt dåligt! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.