Gäst Liquid Silk Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 HELLSING 4EVER!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 11 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Hellsing vill jag se men jag orkar helt enkelt inte! Får väl börja snart tror jag... Dock inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) Är det nån här osm kollar på Anime? Isåfall så kan ni väl tala om vilka ni kollar på och vilka som är bäst. Själv så tycker jag nu att Naruto och Fullmetal Alchemist är väst! Nån mer som kollat in dem två? Fullmetal Alchemist är bra :) Naruto gillar jag inte så mkt. Kolla in Mai-HiME och Mai-Otome. Dom är jävligt bra. Kan ladda ner hela Mai-HiME säsongen på Static-Subs och några Mai-Otome (Bittorrent dock). Dom håller på att översätta (texta på Engelska) Mai-Otome så det är typ bara upp till 11 som dom har släppt på sidan. Redigerat 6 Januari 2006 av Otaku Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag har inte kollat på mycket animerat direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Tsubasa Resevoir Chronicle (stavning?) och Chobits, Gundam Seed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HyPa Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 <_< noobs.. :D nej da DOM BÄSTA ÄR: Elfen Lied, Helsing, Naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Jag kollar på Naruto, Full Metal Alchemist & Dragonball. (Lite) Jag tolkar som att det finns två stycken anime's. Vänlig anime (dubbad) är mer för mindre barn enligt mig. Riktiga anime's dubbas inte, utan man behåller det japanska språket och lägger in en engelsk undertext. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Kollar på Naruto, de äger ju så hårt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Rozen Maiden har blivit en av mina nyaste favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Tsubasa Chronicle är rätt bra och så¨black cat men också naruto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.