Light Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Men, aja sh*t same.. Humm jag testade SWAT lite en dag, jag tyckte det var rätt kul, skulle kunna rekomendera det faktiskt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 hmmmm jag tror han skule gilla bond nightfire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag har faktiskt SWAT, eller har o har, det är min brors, det är faktiskt riktigt kul. Men, jag tror att det inte är ett spel för en tioåring ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Joo då, en 10 åring borde väll kunna spela det, inget blod alls ju ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Det är inte bara blodet som avgör det är ju oxå om det kanske är för svårt för en 10 åring men jag har inte spelat SWAT så jag kan inte säga om det är för svårt eller inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Okej då du kanske ar rätt, det är hyffsat svårt faktiskt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Halo 2 när det kommer ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jaa men det e ju en månad kvar.. Såå fable tycker jag fortfarande(det kommer nu på fredag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 jo Fable kommer nog också vara en riktig hit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Det är riktigt kul (alltså fable) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Såå du rekomenderar att köpa det då? Är det värt 600 Kr ? Jag antar att det är det iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Fable, ja. Man kan vara både ond och god, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg