Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Det visste jag redan men ja.. *Back to topic..* Men en sak jag kan varna för är att köpa CS om du inte har LIVE för det suger totalt då ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Yup :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Kallas väll spam Xray...En sak till. PÅ fable kan man köta live ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Öppnade nyss en ny tråd om Fable, skriv där istället (om fable alltså) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 han kan ju testa starwarsbattlefronts och rainbowsix3 om han är en bra spelare =) med bra spelare menar jag bara rainbowsix3 gta vice city det är inte snuskigt ^^ kanske fable så nu har han tips <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Rainbow Six är väldigt komplicerat för en 10-åring skulle jag gissa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 det är därför jag satt dit bra spelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Ja. Just det. Inte ens jag klarar sånna spel ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 är på femte banan =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Är det inte buggigt då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 nej det är kung men svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (redigerat) han kan ju testa starwarsbattlefronts och rainbowsix3 om han är en bra spelare =) med bra spelare menar jag bara rainbowsix3 gta vice city det är inte snuskigt ^^ kanske fable så nu har han tips <_< gta är visst snuskigt eller var du ironisk? Redigerat 6 Oktober 2004 av Haggen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg