Gäst golden mewtwo Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Pokémon leaf green, ellr fire red vilket e bäst fire red är bäst leaf green är sämre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 vilken sida var det dom kostade 250kr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 hehe hemligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Team Dark Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Ska köpa Fire Red nästa gång jag är i lerum. Ni vet säkert inte var Lerum ligger 1,5 mil från göteborg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
@lex Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Båda spel är ju lika bra, men egentligen är LeafGreen bättre... (jaha, hur då?) Jo, det handlar om Deoxys. Jämför en Attack Deoxys med en Defense Deoxys, AD har 180 i attack, DD har 180 i defense. Men AD har bara 20 i defense medan DD har 70 i DD... Å andra sidan har AD 150 i speed medan DD har 90... Men om man tänker mer som jag, offensivt OCH defensivt så blir LeafGreen bäst. Men sen kommer Emerald ut med Speed Deoxys och då krossas både LeafGreen och FireRed... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Va det skillnad på "dexyous" på spelen? Inte víste jag det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 haha jag fatta nada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Deoxys är bättre på fire red. då är han mer offensiv. det är bra. därför tänker jag köpa fire red. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 som sagt jag ska köpa båda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 jag har funderat på en sak jag har pokemon blå pokemon gul pokemon guld och så vill jag ha pokemon leaf green och fire red och pokemon ruby jag undrar vad tycker ni jag ska köpa mellan fire red och pokemon ruby eftersom jag garanterat kommer köpa leaf green Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 ruby!! för fr och lg är nästan exakt lika Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Hm, tror nog att båda är lika bra ifall man använder spelet rätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg