Slasktratt Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Jag tar det här, precis som många andra, med inlägg och poäng som en rolig grej. Fast, ja, det finns dom som gör detta för att få publicitet. Jag tycker dock inte att ni ska ta bort status, inlägg och poäng. Istället försöka banna spammen. Ha koll på dom kända spammarna. Ge dom varningen och dra massor med inlägg och poäng. Tills dom drar. Alla ska få en extra chans. Banna inte, utan låt dom gå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 nu är jag arg!! :angry: "hö" kommer från finlad och är dialikt och betyder på rigigt att:"det tycker jag inte!"så nu får ni skarpa jag vill ha bort min varning!!! :angry: :angry: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 nu är jag arg!! :angry: "hö" kommer från finlad och är dialikt och betyder på rigigt att:"det tycker jag inte!"så nu får ni skarpa jag vill ha bort min varning!!! :angry: :angry: <_< Du måste utveckla ditt inlägg. <_< Det är många som varnas för att de skriver "Håller med". (BARA "Håller med") Samma sak gäller dig. Du utvecklade inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 dåliga regler dom har här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Gör det bara extremt mycket lättare att få varningar så tror jag att allt skulle lösa sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 som du skrev i din signatur: "viktigt!!: minsta lilla fel gör mig arg" Admin blev sur på ditt lilla fel (alltså det du skrev) Att ta bort ranken var ju en smart ide tyckte jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 (Dino @ 28/09-2004 21:48:04) trevligt att alla tar mig som Exempel... Varför? :angry: ehhh? ingen här har tagit dig som exempel <_< han som skapade tråden syftade säkert mest på mig mest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Ibland så är det kanske att man gör på misstag så ni inte tar det allt för mycket, ifall då många som är online i Forum.Fuska.se då går det segt, och ifall man nu får utbrott och trycker 2 ggr så blir det automatiskt 2 inlägg... Hände mig en gång i en klubb... Men Data-Typens Inlägg var otroligt onödig <_< , det är ett perfekt exempel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 det finns väldigt många spammare här det kommer fler och fler varje vecka det är bara att inse det -_- Men dom spammar bara för att få mera poäng det är mycket onördig(enligt mig) Alla spammare här på fuska.se börjar gå mig på nerverna. :angry: så jag sejer bara få slut på spammare!!! :angry: :angry: Allt deta menar jag!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 han som skapade tråden syftade säkert mest på mig mest Och det gör han alldeles rätt i... -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Nej det gör han INTE!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Det skulle inte hjälp att ta bort inläggsräknaren eller poängen. Strängare moderation är enda medlet mot spam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg