mr_game Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 U.S.A och sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Sverige! Inga krig, orkaner, översämmningar eller jordbävningar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jo... De tva rju en jordbävning här för e tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Min lilla svamp i södra Sverige. Om jag inte bor där så får jag kramp. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 sverige.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Grekland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 (redigerat) Italien bäst i fotboll Japan Jordanien Irak såklart mitt hemland och Syrien. kanada. LOL sverige får visst översvemning det är det i Småland.sverige regnar så jävligt mycket men bra ingen krig eller man får spö i skolan av lärarna. Redigerat 5 Oktober 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Får man spö i skolan i Irak??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Får man spö i skolan i Irak??? det där var förlänge sen.men jag tror att dem brukar dra en i örat.och så men en linjal på händerna.men ähh spelar inte roll om skolan för mig det är mitt hemland min släkt bor där.barn får inte ha långt hår i skolan och killar får inte ha örhängen som dem flästa brukar lägga.traditionen gillar jag inte bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Sverige, Norge och Japan exakt 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 ungern så klart (jag är halvungrare) lr norge (min mamma är halv norsk) sverige förstås, bra argument det där med orkaner stackars amerikanerna också japan förstås jag älskar manga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.