Nogger Mint Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Japan och Grekland, Myep... var på Kreta när Grekland vann fotbollen förra året..heheh..kunde inte sova den kvällen, det va så mycket liv.. Lol, jag var också där då. Såg matchem på storbilds TV i hotellets restaurant. Alla hejade på Grekland, förutoom tre stycken. Rummet lät sm en hel fotbollsarena. (Det var fler än bara hotellgästerna som kollade) Aja, min lista är: 1.Japan, vad annars? 2.England, vill dit och träffa mina släktingar. 3.Spanien, gillar deras språk. 4.Cypern, bara gillar landet. 5.Sverige, Äntligen kom fosterlandet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 1. Japan 2. Kanada 3. S. Korea 4. Kina Yarr! Fearless me be! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jo... De tva rju en jordbävning här för e tag sen orka citera ett inlägg från 2004 ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Italien Canada Thailand Japan Sverige Duger USA FÅR SKITA NEr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Storbritannien så överlägset. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag gillar Japan! :rolleyes: manga :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Sverige fosterland...vad annars?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Amerika.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 sverige och japan,manga for ever :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Vatikanstaten å sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Sverige:Mitt hemland Danmark:Det är ett fint ställe,mammas pojkvän är därifrån dessutom USA:Jag har släktingar där Japan:Jag gillar bara Japan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 sverige och amerika = U.S.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.