Slasktratt Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 I denna åldern har jag verkligen ingen nytta med 1 miljon, skulle bara köpt lite spel och en ny dator. Sen skulle jag sparat till jag flyttar hemifrån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Ärligt om ni tror att en miljon är hur mycke som helst så har ni fel! En lyxig bil kan kosta run 1,5 mille men dom är inte lyxigast.... <_< erh, där har du fel..en designad hummer (bilen!) kostar en halv mille.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Man kan köpa skivor i ryssland! Det är ju himla billiggt! Typ 30 spänn för vilken skiva som helst! Och om man handlar men en mille blir det bli ganska mycket. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Pengar jag har nu .. Är omkring 2200, och det växer fort, jag säljer nämligen GT för fullt :) Sparar till en moppe :P Om jag fick en miljon skulle jag inte slösat allt på spel ;) Jag skulle betala vårt lån .. Och sen kanske jag skulle köpt nåt spel för resten av pengarna . Om vi inte hade ett lån, skulle jag spara, köpa en moppe när jag fyller femton, och spendera det på en del saker jag vill ha hemma . :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 erh, där har du fel..en designad hummer (bilen!) kostar en halv mille.. en ny kostar ju helt vanlig hummer kostar ju mer 500.000 kr har typ 2000 har just köpt en ipod för typ 3000 en million hmm flytta till los angels och köpa en gibson les paul (el gitarr) och en ford mustang Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Vad är en iPod, har hört talas om det!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Vad är en iPod, har hört talas om det!? Det är en mp3 spelare fast med 2 gb. Den bästa. Fast det finns olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 2 Gigabyte!? Den kraftfullaste har 40gb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 a min bror har 2 styck det rymmer 500 låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 en 20gbs rymmer 5000 låtar hans låtar måste vara störa som hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.