Zora Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Det spelet har jag redan! :lol: Jag gillar pokemon sådär... Borde jag köpa nåt annat eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 om du gillar korta spel ska du inte köpa ssbm räcker max 2timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Vilket är det hitills populäraste spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Tycket inte du ska köpa det...Trist enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 antar att metroid prime och ssbm ligger i täten när det gäller populäraste spelet till gc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 men köp d om du gillar det. är inte dåoligt men skulle äga om d va: som gba spelens prnicip fast ny värld battle mode och att man fick välja vila pkmn man ville m.m ps SPelföretaget som gjorde PC hadde aldrig spelat ett pokemon spel förut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (redigerat) NEJ! Redigerat 6 Oktober 2004 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 NEJ! JO...SOM SAGT men köp d om du gillar det. är inte dåoligt men skulle äga om d va: som gba spelens prnicip fast ny värld battle mode och att man fick välja vila pkmn man ville m.m ps SPelföretaget som gjorde PC hadde aldrig spelat ett pokemon spel förut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 om du gillar korta spel ska du inte köpa ssbm räcker max 2timmar max 2 timmar? haha inte en chans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Super Smash Brothers Melée räcker längst av alla. Om inte Mario Kart: Double Dash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg