BIZZI Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 This song also suck donkey balls..<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adrenaline X Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Rammsteins nya skiva Reise Reise där finns de många bra låtar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 0013- ozone gör ju en cover på haidutcis (kan inte stava rätt te de) låt dragonstia tin te (osäker på stavning) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 O-Zone är orginalet... haiducii är Covern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Jag tycker den är ganska bra. En annan bra låt är Rammsteins America. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Stavas me K.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Nej, jag är säker på att Haidutcie (dålig stavning jag vet) var dom som kom med låten inte 0zone. Ozone kommer inte ens från de landet där dom talar det språket men det gjorde Haidutcie (deras låt började spelas för flera månader sedan, Ozone`s har kommit med den där låten för inte alls så´länge sedan. Ozone gör cover på den!!!!!) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Krystal har det rätta svaret.. O Zone gjorde en disco och mer poppigare variant på Haducci's "Dragonstea Din Tei" några veckor efter. Jag kan inte fatta att både orginalet och covern slog igenom. Bleh, ja hatar båda dom! >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 O-Zone är 3 bögar medans Haiduccii är en bög... Men O-Zone är orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Haiducci är typ 10 stycken och typ hälften e tjejer. Jag hörde att den äldsta är 78 år. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Dom suger havre enligt min åsikt..dom va bra i början men nu e det så j*vla sönderspelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.