lillis Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Hej,snälla någon hjälp mig hur jag finner alla minns inte namnet skul nånting.ska väl vara 100 men kan bara hitta ett 70 tal.Tack på förhand. Lillis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 vilket spel snackar du om för det första? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lillis Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Förlåt,om ocarina of time. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 har du guideboken där står alla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 hej det heter skullspider. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 hej det heter skullspider. Nej, det gör det inte. Det heter Gold Skulltula. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jag vet hur man kan få hur många som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Decku Scrub Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Jag vet också hur man får hur många som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 SÄG DET DÅ :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Det finns ett hål utanför Hyrule Castle, där finns en Skulltula därinne. Döda den och sen (du måste vara lilla link) kastar du bomerangen (håll i Z) När bomerangen greppar tag på den och är på väg till dig teleporterar du dig snabbt ut ur hålet (eller stå på plattformen med andra ord). Alltså du måste ha fått den innan du teleporterar, ifall du gör rätt, får du Skulltulan och skulltulan därnere är inte död! Men efter varje gång du gör fusket så måste du spara, och om du misslyckar så stänger du av... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 den buggen känner väl alla till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Ändå var det en som frågade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg