!danneboy! Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 :lol: :lol: jag undrar om det finns något pokemon-spel som är svenskt text Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (redigerat) i damnark såg jag ett pokemon röd som det var svensk text på :bah: Redigerat 1 Oktober 2004 av Mini bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 :lol: :lol: jag undrar om det finns något pokemon-spel som är svenskt text Jasså vill du ha ett Pokémon spel på svenska? Det kan du glömma, för ja har inget spel! Ingen Game Boy heller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!danneboy! Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 om du e här för att tracka så kan du bara gå här ifrån :angry: :angry: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Men det borde finnas tycker jag :medieval: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Bara onödigt..då måste vi vänta någon månad mer för att få spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (Fusk Katten @ 01/10-2004 11:52:34) :lol: :lol: jag undrar om det finns något pokemon-spel som är svenskt text Jasså vill du ha ett Pokémon spel på svenska? Det kan du glömma, för ja har inget spel! Ingen Game Boy heller! En gameboy är inte inställd på något språk... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Nop men spelet är instält..onödig tråd (tycker jag). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 yesss nya firered och leaf green har kommit ut idag !!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Mycket onödig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 yesss nya firered och leaf green har kommit ut idag !!! :D Men typ inga butiker har fått det än.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (Fusk Katten @ 01/10-2004 11:52:34) :lol: :lol: jag undrar om det finns något pokemon-spel som är svenskt text Jasså vill du ha ett Pokémon spel på svenska? Det kan du glömma, för ja har inget spel! Ingen Game Boy heller! Fusk katten: Missupfattat totalt... :meddum: Jaja, inte för att jag tror att det finns nån svensk... man brukar väl inte heller översätta såna spel? det är väl bara EB games spelen man gör det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg