!danneboy! Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 aa men som alla vet är fuskkatten lite konstig av sig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Tror inte det finns. Orka och kunna översätta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!danneboy! Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 jag tror inte att det finns jag heller men man vet ju aldrig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 nintendo är ju japansk men dom flesta har det på engelska skulle det va engelskt skulle det någ finnas på svenska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 i damnark såg jag ett pokemon röd som det var svensk text på :bah: HAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 fel forum !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 aa men som alla vet är fuskkatten lite konstig av sig :D NEJ NU!!!!! DET VAR DROPPEN!!!! :angry: :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 §1.11 tycker jag <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Gamer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Nintendo skulle nog inte ha tid för dom håller ju på med nytt hela tiden! Håller med om o-nödig tråd! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Värt att ha spelen på svenska när man äger på engelska vi har ju det varenda dag i skolan. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 §1.11 tycker jag <_< Va? Menar du att jag har skrev ett dumt inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 ok nu har jag nog sagt det hät till 2003457 noobs på den här j*vla sidan S-K-R-I-V I P-O-K-E-M-O-N F-O-R-U-M-E-T. varför tror ni att adminsarna gjorde ett för att alla som gillar rokemon spammade hela j*vla sidan så SKRIV I POKEMON FORUMET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg