nebbig Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Du har nog rätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Just det. Men varför säger du att jag är barnslig då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jag sa inte att du var barnslig... <_< Back on topic... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Joo, det sa du. Du tyckte att det var barnsligt att gemföra dom två spelen. Jag tycker det är helt okej.... Men som sagt, back to topic~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jodå, AC är ju allt för alla åldrar. De flesta speltidningarna (t e x Superplay) tyckte ju det var jättebra (ifall de inte bara säger så). Dess utom tror jag inte att jag skulle tycka det var mycket barnsligare om jag var runt 18 år, eller jo, barnsligare kanske, men inte tråkigare för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 .... Men det är ju inte riktat mot 18 åringar ! Ha ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Master Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Vem säger det?! om åldergränser står på tex 15 + betyder det att det är våld i det.. 3+ betyder inte att det är för småttingar det betyder bara att det är blodfritt och... Alla åldrar kan spela AC! :gitarr: I said my word. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Håller med Game Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg