JoJjo_ Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 vilken start-pokemon ska man ha i Ruby?jag hade först den KNÄCKANDE Torchik(eller vad den nu hette ;))men jag gjorde ett misstag så jag började om o tog Mudkip.jag vet att Mudkip är den dåligaste,men det visste väl inte jag <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Man ska ha torchic... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingofsoccer__ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag tog bara nån men använder den inte längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Torchic ska man ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingofsoccer__ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 torchic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 okej öhh ska man lixom byta över dom bra pokemonen jag har nu till en kompis och sen när ag startat om kan jag byta tillbaka? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 vilken start-pokemon ska man ha i Ruby?jag hade först den KNÄCKANDE Torchik(eller vad den nu hette ;))men jag gjorde ett misstag så jag började om o tog Mudkip.jag vet att Mudkip är den dåligaste,men det visste väl inte jag <_< ta treecko! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Ta treeko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Treecko eller torchic... ifall du har Ruby (som du har) så suger Mudkip allvarligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 *Trumvirvel* Treeko *trumvirvel* ta treeko han är bäst :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 (redigerat) ta treecko!! Redigerat 3 Oktober 2004 av golden mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 torchic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg