Gäst Nike Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Jag har blivit en gång retad för mina byxor de sa någånting så här " Fy f*n vad ful jacka du har!" :( :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (redigerat) man blir ju inte mobbad men dom i klassen tycker att jag ska skaffa en smalare och mindre kedja.f*n jag tänker inte köpa en ny, denna kedja köpte jag för 50 spänn i göteborg! Redigerat 1 Oktober 2004 av toxic avenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne006 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 jag blir lite mobad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 då ska du ta upp det med din lärare eller någon annan vuxen på skolan bra att du inte blir mobbad mkt då ska du säga till rektorn så får du tala med han/hon och dom som mobbar dig men det kan bli så när man är lite mobbad också men oftast inte men själv blir jag aldrig mobbad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 OMG OMG OMG man kan inte säga jag är mobbad mobbad är att en gäng är på en nästan var enda gång och retas och slår en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 OMG OMG OMG man kan inte säga jag är mobbad mobbad är att en gäng är på en nästan var enda gång och retas och slår en. precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Slå tillbax, det gör jag om någon muckar med mej >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag struntar i om någon tycker att jag har fula kläder(det har jag inte). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Det är så man ska tänka, skit i vad alla andra tycker och reta tillbax :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Vafö ska man bry sig ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 om sexorna skulle komma och reta mig för mina kläder skulle jag bli sur men dom är jätte snälla så det skulle dom inte göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 (redigerat) Nej jag har inte blivit mobbat hoppas att jag bilr inte det .Ett tips: Om du blir mobbat prata med mamma och pappa det är bäst medicn som finns mot mobbing.. Lita på mej ;) ;) Redigerat 11 Oktober 2004 av GTA KILLEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.