Hoppa till innehåll

Har Ni Blivit Mobbade

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har blivit en gång retad för mina byxor de sa någånting så här " Fy f*n vad ful jacka du har!" :( :cry:

• Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst toxic avenger
Skrivet (redigerat)

man blir ju inte mobbad men dom i klassen tycker att jag ska skaffa en smalare och mindre kedja.f*n jag tänker inte köpa en ny,

denna kedja köpte jag för 50 spänn i göteborg!

Redigerat av toxic avenger
Gäst Beldur
Skrivet

då ska du ta upp det med din lärare eller någon annan vuxen på skolan bra att du inte blir mobbad mkt då ska du säga till rektorn så får du tala med han/hon och dom som mobbar dig men det kan bli så när man är lite mobbad också men oftast inte men själv blir jag aldrig mobbad

Skrivet

OMG OMG OMG man kan inte säga jag är mobbad mobbad är att en gäng är på en nästan var enda gång och retas och slår en.

Gäst Beldur
Skrivet

OMG OMG OMG man kan inte säga jag är mobbad mobbad är att en gäng är på en nästan var enda gång och retas och slår en.

precis
Gäst Spirtual
Skrivet

Jag struntar i om någon tycker att jag har fula kläder(det har jag inte).

Gäst Beldur
Skrivet

om sexorna skulle komma och reta mig för mina kläder skulle jag bli sur men dom är jätte snälla så det skulle dom inte göra

Skrivet (redigerat)

Nej jag har inte blivit mobbat hoppas att jag bilr inte det .Ett tips: Om du blir mobbat prata med mamma och pappa det är bäst medicn som finns mot mobbing.. Lita på mej ;) ;)

Redigerat av GTA KILLEN

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...