KazeN Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 mm, jag vet, det är svårt att tro det men jag såg beviset någonstans där dom länkat ihop färgerna så att man ser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 va?! är det samma färg på a och b?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag tycker mig kunna urskilja det om jag kisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 inte jag! missuppfattar jag allt eller? har A och B samma färg?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 jag fattar inte.. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 inte jag heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Ja, både ruta A och B har samma färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Det är samma... Jag satte rutorna brevid varran i paint och det blebv samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 ska testa så fort jag har fått igång min dators tangentbord >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Rutan som A är på och Rutan som B är på har samma nyans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Den här är också cool! (A & B är av samma gråa nyans!) http://www.daimi.au.dk/~ace/pics/synsbedrag.jpg Samma färger på vada A och B, bra bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.