Offline Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 erh..det är en amerikansk tradition, inte svensk. Om någon kommer till mej och säger "bus eller godis" så ska jag ge dom boken Svenska Traditioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 kommer ursprungligen från nåt folk som brukade tända lyktor i pumpor, som i sin tur hade fått alla möjliga hemska ansikten, i en ritual, där man blandade in onda andar. Låter inte så trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 ni får det att låta så tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 erh..det är en amerikansk tradition, inte svensk. Om någon kommer till mej och säger "bus eller godis" så ska jag ge dom boken Svenska Traditioner. Chicu(orkastava), det va från början inte pumpor, det va någon slags rot (det va länge sedan jag läste om halloween).. men jag tycker det suger att gå ut som ett annat fån och tigga godis..igentligen så ska man hedra dom döda och gå i kyrkan..men orka gå i kyrkan :P (jag citrerar mej själv för att det är mina åsikter om halloween) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 (redigerat) hehe jag gillar inte sånt jag gillar inte små ungar som kommer och knackar på och säger ''bus eller godis?'' jag brukarkolla vilka det är och om dom frågar ''bus eller godis'' smäller jag igen dörren Redigerat 3 Oktober 2004 av Danne159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag tänker inte så mycket på halloween. Vi har bara firat den en gång, och det var förra året för vi ville träffa släkten lite. Jag gillar inte när ungar kommer och tigger, helst vill jag bara ignorera dörrklockan men det är ganska svårt när dom plingar hela tiden. Detta händer mest vid påsk. På halloween har jag bara sett ett par stycken och då har jag låtit dom "busa" så hängde dom lite toalettpapper i träden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 haha jag gömde mig i en buske en gång några ungar skulle hänga toa papper i träden..då hoppade jag fram med min scream mask och skrämmde iväg dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 heh, ska nog "leka" lite med mitt paintball gevär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jaglängtar till Halloween för då ska vi ha fest och äta Tacos. Mmmm...Så gott! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Absolut inte!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 vad? absolut inte vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 ska nog också gå ut med min softa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.