Gäst henke37 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (redigerat) Komentera dem här. Jag är nöjd med dem. :D :cool: Redigerat 2 Oktober 2004 av henke37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Dem är bra om du menar dem där zelda i nintendo och sånt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 jupp, det är bra, men admin borde fixa ett underforum till pokémon i vanliga gameboy forumet oxå ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 jupp, det är bra, men admin borde fixa ett underforum till pokémon i vanliga gameboy forumet oxå ;) Funderade på det men tror inte det behövs eftersom Gameboy ändå är gammalt och Pokemon är det enda spelet som levt kvar typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag tycker att det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jo det är bra :) kanske borde göra ett sånt för halo/halo 2 när det släpps? det lär ju strömma in trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag tycker det var en jätte bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag är också nöjd! När jag fick det kilometerlånga Pm:et tänkte jag att, nää, jag kommer aldrig vänja mig vid det där. Men när jag såg det i verkligheten märkte jag att det passade perfekt in bland de vanliga forumen. Jag är mycket nöjd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag med...Mycket bra. Specielt pokemon forumet i gba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 jepp jag är också nöjd det var en sak jag ville veta men sen stog det hur man gjorde det tycker det var en jätte bra ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag med...Mycket bra. Specielt pokemon forumet i gba. Håller med. Nu slipper ovanliga spel dränkas i pokemontrådar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag gillade d!Från början fattade jag inte riktigt men sen fattade jag. It's perfekt!^o^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.