Chagi Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 denna tråd hoppas jag att den inte kommer att låsas är det första jag säjer men kan ni hitta på sånna grejer som man gör på darton som den här :-d han försöker nudda nässan med tungan förstår ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 du menar som typ =P den lipar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 okej, jag har bara en just nu..formaterat om datorn :P visar den senare för jag har den på min stationära, som jag inte kopplat in..(kom precis hem frpn ett lan..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 =P /= | ^^ =* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 3 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 skrv gärna vad dom betyder ;-> blinkar med ena ögat =E långa fram tänder =-r hänger lite med läpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 XD lr xD = avsvimmad Q(",O) = En boxare =) Boxaren var sköön erkänn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 ò_Ó=cool kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (redigerat) Xyrho- Jag brukar göra (x_x)@-('_'@) istället. Redigerat 6 Oktober 2004 av KazeN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 En grej som jag har gjort..(jag kollade av en kille som gjorde den :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Det saknas lite längst ner väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 lite töntigt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (redigerat) ^^ ¨ ___ Redigerat 9 Oktober 2004 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.