Slasktratt Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Inte det bästa jag sett. Men..ja. Är inte så förljust i trhillers heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Inte det bästa jag sett. Men..ja. Är inte så förljust i trhillers heller... d e ingen thriller... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (toxic avenger @ 06/10-2004 15:26:30) Visst... Grymma effekter och den där Munken ("Novis") som följde Van. Var inte han Faramir i Sagan om ringen filmerna? Tycker han såg ut som så. Men filmen var kul att se på och inte alls b aktig. Dom har använt en hel del religösa saker i filmen. Gabriel, Guds Vänstra hand. själv så kunde jag inte hitta nåt religöst.. Holy Water ("Heligt vatten") är kristet och dom nämde att Van var Gabriel. Guds vänstra hand, skyddsängel tror jag han var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larven1 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Men avsnitten är MYCKET bättre... filmen är bra också.. men avsnitten *dregglar* :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Filmen får 3/10 från mig. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Var helsing Gabriel, gunds vänstra hand? det minns jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Var helsing Gabriel, gunds vänstra hand? det minns jag inte. Du kanske inte minns men när Van försökte ta dö på Dracula och det inte gick började Dracula kalla Van för Gabriel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Den får en 7 av mig för att de öste på med effekter :D rätt så coolt, men själva handlingen e inte så bra... mest slakt tycker jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 "Weee, jag är en kille med en svart hatt och jag skjuter ner personer med stora ögon, fy va cool jag e asså!" Taget från filmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 ja vill se den iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 eeeh, stora ögon??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 barnen e äckliga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.