Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Gillar ni mysteriet på greveholm julkalendern 1996 Det var den bästa julkalendern Snart kommer jag med bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 asså guuuuud!!! d e säääämst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 vadå fjortis, kaio ^_^ nja, det va bra när jag va 6 år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 hyffsat dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Den är inte bra men den är den bästa julkalendern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Ingen är så bra, den var ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Den enda bra julkalendern som i huvudtaget har visats på svt 1 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 5 bästa julkalendrarna 1.Mysteriet På Greveholm 2.Sunes jul 3.Håkan bråkan 4.Julens hjältar 5.Pellesvans lös 1000.Caspar i nudodalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Mysteriet på greveholm är en av dom bästa julkalendrar jag sätt, det vill säga att det inte finns många bra. Jag gillade även pettson och findus julkalender. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 när ja va liten kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 den bästa av alla julkalendrarna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Jag kan hålla med att det är tråkigt nu när man har blivit äldre för att se på barnkalendern. Men Mysteriet på Greve holm var den allra bästa jag någonsin sett. Väldigt rolig men det störde mig på deras dialekt hela familjen hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.