Gäst alan.shalaji Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag sparar leksakerna :D och tidningarna och säljer dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Jag har över 700 kalle anka & co. + att jag prenumenerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 ja läser kalle anka och har prenumereratlr va de heter i många år + att mina brosor har premunerat tidigare innan ja föddes också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Har slutat prenumera för att den har blivit allt för dryg nu på senare år.. Men prenumerat från 97.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Bamse och Brummelisa grillar Kalle Anka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Bamse och Brummelisa grillar Kalle Anka. Nej, det gör de inte. Det skulle vara alldeles för rått att visa det i en barntidning, plus att det skulle strida mot copyrightlagen att rita Kalle Anka i en bamsetidning... Men, nåja, jag fattar vad du menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 jag läser kalles julpocket böcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Jag sparar mina leksaker har en hel låda full ej öppnade . Jag köpte cirka 100 tidningar för 50 kr i loppmarknad alla är typ från 40-60 talet fick 5 tidningar från 1935 och musse pigg tidningar från 1930. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Fräckt, tufft, häftigt, spara dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Fräckt, tufft, häftigt, spara dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Självklart... Men leksakerna e bara skräp... Så jag ger dom till min lillebror Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.