LiQuiDe Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 ifk och GAMECUBE!!!!!!!!!!!!!!!!!! rockar fett det enda roliga spelet xbox har e fable :kung: :evil: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 13 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 GC är bra ja. Men Xbox är bäst. Och föresten, Dra åt h*llv*te , och sluta fula dig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Klarade fable nu. Ett kort spel men väldigt underhållande :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 har du redan klarat ut det jag trodde det va längre <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Men han har ju klarat det som god, Nu kan han även testa en gång till fasst som ond.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Jaaa asså jag har dödat sista bossen men jag kan forsätta att köra bara det att det kommer inga nya uppdrag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 jag är i bowerstone south och det står att jag ska gå till puben där Maze ska vänta men han är inte där vad ska jag göra? och inne på puben finns det en gubbe som vill att man ska slå på han eller nåt vad vill han egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Har ud inte mött Maze utanför puben ?? Humm han som är inne på puben frågar fall du vill hyra han som en typ legosoldat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 hur ska man göra på stället precis innan man kommer till barrow fields men dom där säljarna(trader). jag har bara en säljare kvar sen innan och allt jag ska göra är att ta förbi mej från monstret, men monstret är svårt att döda hur ska man döda det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CErX Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 hur ska man göra på stället precis innan man kommer till barrow fields men dom där säljarna(trader). jag har bara en säljare kvar sen innan och allt jag ska göra är att ta förbi mej från monstret, men monstret är svårt att döda hur ska man döda det. den flygande ljusblå eldbollen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 (CErX @ 17/10-2004 17:22:24) hur ska man göra på stället precis innan man kommer till barrow fields men dom där säljarna(trader). jag har bara en säljare kvar sen innan och allt jag ska göra är att ta förbi mej från monstret, men monstret är svårt att döda hur ska man döda det. den flygande ljusblå eldbollen? nej, nåt stort monster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Tror han menar stone troll om du menar det så ska du skjuta pilar på han och glöm inte att vara rörlig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg