Nafrali Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Skrivet 4 Oktober 2004 Har drabbats av data trubbel. Skärmen blinkar svart ibland...Riktigt störande. Va kan de t bero på? Citera
Offline Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Skrivet 4 Oktober 2004 glappkabel? kolla att kabeln sitter i ordentligt! Citera
Nafrali Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Oktober 2004 Gör den...Vi har bytt från min pappas dator. Va likadant där. Men det kommer inte hela tiden. Ca va 5 min. tänckte att det är bäst att ta upp det. Har bytt fläckt en gång. Men det bli lika dant. Citera
Boffaroffe Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Skrivet 4 Oktober 2004 har du testat att ändra bildupplösning, det kan vara det som gör det. eller så behövs skärmen avmagneteseras, på vissa skärmar finns det en knapp som liknar en magnet och ett kors över, testa och tryck på den men det kanske inte äns finns någon sådan ;) Citera
shacti Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Skrivet 5 Oktober 2004 kan vara glapp mellan grafikortet och pci- kontakten en kompis har ett liknande problem då var det grafikortet Citera
Nafrali Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Oktober 2004 Och vad är "pci" förnågot? Citera
Gäst data-typen Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Skrivet 5 Oktober 2004 har du testat att ändra bildupplösning, det kan vara det som gör det. eller så behövs skärmen avmagneteseras, på vissa skärmar finns det en knapp som liknar en magnet och ett kors över, testa och tryck på den men det kanske inte äns finns någon sådan ;) knappen heter deaguss om bildskårmen har en meny kan funktionen hittas därskärmen skakar lite och bilir svart när man har tryck på den. sen är den normal igen :zzz: fel på grafikkortet okså Citera
Nafrali Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Oktober 2004 Ska testa det när jag har min dator... Sitter på min pappas dator nu. Citera
nebbig Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Skrivet 5 Oktober 2004 Man får se en vacker ljusshow om man trycker på deaguss... :rolleyes: Citera
Nafrali Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Oktober 2004 Tryckte på degaus...hittade den bland menyerna på skärmen. Fast jag letade lite. Ska kolla om det fortsätter. Citera
shacti Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Skrivet 6 Oktober 2004 pci kortplatsen är den kontakt som grafikkortet sitter anslutet i kortplatsen sitter på moderkortet Citera
Nafrali Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Oktober 2004 Tror det va det med degaus som va problemet...MEn det blinkar lite fortfarande, men det är nog för värmen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.