Zerp Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 (redigerat) Mer ovanlig musik från Zerp här då. Placebo är ett sketet bra punkrock band från grannlandet England. De har många kända låtar som t.ex Pure Morning, Every You, Every Me, Black Eyed and The Bitter End. De har släppt 4 album: - Placebo - Without You, I'm Nothing - Black Market Music - Sleeping with Ghosts Och en live DVD, Soulmates Never Die : Live in Paris, som jag nyligen köpte. De ska också släppa ett Greatest Hits album med alla deras släppta låtar och mer. Aja, ja bara undra om det fanns några andra som gillade det här bandet lr till och med är ett f*n av deras musik. Några frågor då också : 1. Favorit Album(s) 2. Favorit Sång(er) 3. ( A ) Äger ni nåra album? ( B ) I så fall Vilka? 4. Äger ni live DVD:n? 5. Favorit musik video(s) Mina svar då, som vanligt: 1. Without You, I'm Nothing, Sleeping With Ghosts 2. The Bitter End, This Picture, English Summer Rain, Every You, Every Me, Sleeping With Ghosts, Pure Morning, Black Eyed, My Sweet Prince, Burger Queen m.m. 3. ( A ) Såklart. ( B ) Without You, I'm Nothing, Sleeping With Ghosts. 4. Ja, jag äger live DVD:n och den knäcker..!^_^ 5. Pure Morning, The Bitter End, This Picture. Er tur nu. >_< Redigerat 5 Januari 2005 av Zerp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag har aldrig hört talas om dom!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag tycker att de är rätt bra men jag har inga album :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 har aldrig hört dem...lr hört talas om dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Om ni inte gillar dom, varför gör ni ett inlägg härdå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Om ni inte gillar dom, varför gör ni ett inlägg härdå? det är ju ingen som har sagt att han/hon inte gillar bandet men vissa har skrivit att dom aldrig har hört talas om dom.jag har inte heller hört talas om dom ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 okej är det nån som är sur lr? skrev bara att jag aldrig hört dem skrev aldrig att jag inte gilla dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Har aldrig hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 10 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Nej men jag menar ni behöver ju inte skriva att ni inte har hört dom. Den här tråden e för dom som har. Annars gör ni ju bara ett inlägg här för att tjäna poäng, spamming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 dom e säkert bra, ta inte illa upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 11 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Problem barn, du spammar!! >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Värst vad vissa är arga då! och föresten man kan inte få poäng på musik/media Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.