0013 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 jag brukar vakna då... när jag lägger mig kl 1.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 ..... :blink: Lägger jag mig ett... sover jag till ett. 01 - 13, tolv timmars sömn eller mer, annars blir jag på dåligt humör... eller så blir jag fnittrig å fånig beroende på vad jag ätit... Ni vill inte träffa mig när jag sovit dåligt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 du (lr nån annan) vill inte träffa mig när jag sovit dåligt säg ööö och jag skrattar i en timme minst kommer ihåg u-10mila då la jag mig 00:01 och gick upp vid tretiden på morronen det var hemskt har för mig att nån vetenskaps man påstod att man mår dåligt av att gå upp vid olika tider men det verkar ju inte stämma :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Kvart i sex på vardagar, sju, åtta taget på lördag och söndagar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Att ni pallar, jag måste gå upp på vardagar annars skulle jag stanna i sängen i minst 6timmar till :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Vadå gå upp? Jag har klättrat ner varje morgon (loftsäng). ;) Jag somnar om om inte jag går upp så fort väckarklockan ringer. Appropå det... ska gå upp om exakt : 6 timmar och 20 minuter. Godnatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 På vardagarna så går jag upp när väckarklockan(lillbrorsan skriker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Vaknade vid 7 idag ! Äntligen får man sova ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 vår sovmorron rök idag :( vi skulle börjat 8:40 men fick börja 8:10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Asså fattar inte att småbarn gåt upp klockan 8 för att se på pokemon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Jag gick upp kl. 5 men för att spela och SEN titta på Pokémon >_____> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 5?? Är du galen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.