shacti Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 japp jag har gjort dem själv vad tycker ni bild 1 bild 2 bild 3 bild 4 coola vad :lol: Citera
Shadow of Darkness Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 hahaha låt mig gissa du använder dig av Så tecknar du manga eller vad den nu heter? den har iaf jag ;) Citera
pollenallergi Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 Den heter typ "Teckna Manga" :P, den e rätt ok.. Fina bilder iaf. Citera
Laithean Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 Snygga! Jag är typ själv lärd när det gäller att teckna Manga har ingen bok om hur man tecknar manga. Kollar på internet på bilder i stället studerar dom ganska noga ser på anime på tv och har ju Ranma böker så jag kollar på dom snabba titt. Citera
Laithean Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 menar du han/hon som startade inlägget eller mig? Citera
shacti Skrivet 10 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 anime game characters: basics and beyond heter boken :) ifall du frågar mig så skulle jag svara 1 månad ung. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.