Gäst WaterDemon Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 "Teckna manga" den har jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag tycker att manga bilderna var så där Men Kassler's master cheif var riktiga snygg iaf det man ser av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 They look fat. Fat people are funny. *Teehee* ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) Ärligt är du säker på att din bok inte heter "Lär dig teckna manga"? För sådana som du har målat på nr 2 och nr 3 sådana målar jag . litet tips på nr 2 måla lite kortare och tjockare hals så blir de bättre än bra (som du redan är)( du är mycket bättre än mig på att måla manga) Redigerat 3 Januari 2005 av Mighty Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blurkZzZ Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 japp jag har gjort dem själv vad tycker ni bild 1 bild 2 bild 3 bild 4 coola vad :lol: kalla de va du villl men de e lär dig tecvkna manga elle nå sånt o dessutom va dom rätt enkelformiga o dom 2 huvuna ser tjocka ut kolla på denna o den på mina avatar o min press ja e en manga tok ska du veta o denna bild ja skikkar to mig flera timmar o rita o nåra minuter i photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blurkZzZ Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Dem var ju riktigt fina ! Jag skulle aldrig kunna teckna sådär :P By the way, jag kan inte teckna överhuvudtaget :D En i min förra klass var riktigt grym på att rita manga, jag förstår mej varken på henne eller dej, för ni ritar minst lika fint båda två :P snälla joy kan du kolla lite på mina bilder den på min avatar den i min press o den som ja skikka precis ? ja har hört att du e typ populär här liksom?! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 tyckte bilderna va jätte fin ;) har den där boken "Lär dej teckna manga" å ha täckt skicka in bilder som ja ritat där ifrån men det va inte lika bra :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 hihi såg me en gång att du lärt dig från ''Lär dej teckna manga'' har den sj. men tycker ej att den e så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blurkZzZ Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 tyckte bilderna va jätte fin ;) har den där boken "Lär dej teckna manga" å ha täckt skicka in bilder som ja ritat där ifrån men det va inte lika bra :( ja tycker du ska görat endå o sen kanske nåra som du har senar o kolla på dina framsteg de gör ja :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blurkZzZ Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 hihi såg me en gång att du lärt dig från ''Lär dej teckna manga'' har den sj. men tycker ej att den e så bra. snälla kan alla typ citera eller iaf saj vem dom snakkar me! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 blurkZzZ ja har klagat på dig många gånger nu..... den här gången e det: skriv inte dubbel inlägg ska du skriva någonting annat klickar du på "ändra" knappen..... står i reglerna också. reglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 blurkZzZ ja har klagat på dig många gånger nu..... den här gången e det: skriv inte dubbel inlägg ska du skriva någonting annat klickar du på "ändra" knappen..... står i reglerna också. reglerna MM håller med <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.