<X!NG> Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 ska jag köpa nyaste zelda när det kommer ut eller ska jag köpa beyblade? Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa för jag vet inte hur de är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Köp vad som helst men inte beyblade. Det är bara typ 8 gubbar och en oerfaren spelare kan varva det på en kvart. Det nya zelda är bra men det är långt kvar tills det kommer så köp något annat spel som verkar kul. Skriv vad du annars funderar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 hmm,jag gissa r att du gillar spel som är som Zelda,men innan vi ska kunna säga nåt får du säga vilka spel du har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 nya zeldat skulle jag köpt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 skriv vilka spel du har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 nya zeldat skulle jag köpt :D då får han vänta länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Köp metroid prime om du inte har det det räcker länge eller ssbm eller det andra zelda spelet till gamecube alltså ztww Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 bra tips asså men wind of all eartrax... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 ZELDA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 (redigerat) Zelda ! ¤EDiT¤ Mr_Onkel, han har nog Metriod Prime. Eftersom han har en tråd om det. Redigerat 10 Oktober 2004 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Köp zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg