nebbig Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Ja, det borde alla veta... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Men jag har ju sett att man kan få Gigabowser i ett fusk! fast de går inte! (iallafall inte för mig!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 man kan få han titta här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 man kan få han titta här Sånt där kan vem som helst fejka till... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Ja det är ju lätt. Men man kan bara möta Giga bowser på Adventure och EM 51. Men man kan inte få han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 det går att få en stor bowser fast det är den gamla men lite roligt hoppas jag först tar du special melee och giant melee och bara stor swampar och set på very hige då kan ni bli giga bowser (i alla fall nästan lika stora!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viewtiful_Joe Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 föresten möter man giga bowser i slutet typ av alla event match....asså de där bilderna ä inte fake då... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 inse UTAN action replay kan man inte få giga bowser... känns det lönt att kunna få han om man har vanliga bowser det är nog samma karaktär fast i större modell... han finns inte bowser med super mushroom så blir det väl Giga Bowser <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 7 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 JAG har iallafall hört nåt om att man ska va på vs-mode och när man PRECIS farit ner från plattan ska mat trycka på Y. då kommer han visst fram där man väljer spelare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_z Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 ja tror inte att de går!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag har hört att det går på den asiatiska versionen men inte på den Europeiska. Något sånt var det iallfall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg