Zerp Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Skrivet 11 Oktober 2004 Mer konstig musik från Zerp. Malice Mizer...hmm..Ja skickar en bild först o sen beskriver ja dom : http://img.photobucket.com/albums/v395/Zerpy-sama/malice1.jpg Ja, deras klädstil e gothic o deras musik e nog lite gothic, men mest rock lr kanske hårdrock, det får ni avgöra själva. Tyvärr så har jag ingen hemsida den här gången, den har liksom stängts ner. -__- Aja, till er fans : 1. Fans? 2. [A]Äger ni något album(s)? Favvo album(s)? 3.Favvo låt(ar) 4. Vad tycker ni annars om dom? Mina svar då : 1. Ja, annars skulle jag väl inte göra den här tråden. 2. [A]Nej, inte än. Merveilles. 3. För många att skriva. 4. De är sketet bra, så det så!! >_< Citera
Selene Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Skrivet 11 Oktober 2004 Du verkar lyssna på mycket Japanskt, det verkar bra vad får du tag på alla banden? Har bara hört talas om ett japanskt band Japan X har en tröja me dom men har aldrig hört dem! ;) :lol: Citera
Zerp Skrivet 12 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 12 Oktober 2004 X JAPAN!!09/#=9762=)(&=!!!!! Dom e skit bra!...Kanske borde göra en tråd om dom senare. Citera
Zerp Skrivet 13 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 13 Oktober 2004 I will. Just wait two seconds! Citera
shacti Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Skrivet 14 Oktober 2004 mycket spamm nån som kan skicka en låt? Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Skrivet 15 Oktober 2004 d skulle vara kul att höra... Citera
Shadow of Darkness Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 mycket spamm nån som kan skicka en låt? ehum.. kanske?själv gillar jag mer Luna sea något japansk flumm rock ;) Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 men detta handlar väl om Malice Mizer? Citera
Kiyoe Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Skrivet 18 Oktober 2004 Nu har jag äntligen lyssnat på lite Malice Mizer! Jag behöver fylla ut min J-rock lista... med fler BRA band... Malice Mizer är BRA :D ! Vet nån nåt om Moi dix Mois?? Är de bra?! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.