Kassler Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Så nu ska jag skryta :P Jag har en biljett till Slipknot o Slayer ;) Jag kan refrängen på Fear of the Dark Fear of the dark Fear of the dark I have the constant fear that something's always near Fear of the dark Fear of the dark I have the fobia that someone's always there :P Vem kan inte den? :P You know im bad really really bad gissa låt :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Glömde en sak ;) Jag bor i hockeystad nr.1 nämligen Göteborg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag är skribent på fuska.se :medieval: Inget mera vad jag vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Det är jag med..inte så speciellt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 (redigerat) Har medlems nummer 20 :P och var den första med att skapa en Grubbklubb (minns inte vad det heter) . tror jag iaf :D Redigerat 12 Oktober 2004 av Uzamaki Naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 12 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 mina är att jag skrev det andra inlägger i sport och intressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Har medlems nummer 20 :P och var den första med att skapa en Grubbklubb (minns inte vad det heter) . tror jag iaf :D vem var du i fuskarna.nu ?.du var den femte medlemen innan mig :lol: i fuska.se men i fuskarna.nu var jag först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Jag ve titne om han var med på fuskarna men på denna Fuska.se innan det gjordes om så var han KLPA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 När jag kommit etta på AirFox ska jag skryta så här mycket! Men nu ligger jag bara 3:a så det får bli ett mycket litet skryt: skryt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Skryter om mitt Grupp-forum! Bäst på fuska enligt mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Det är det mest aktiva nu när Yugi har lämnat oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 12 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 jaså har han lämnat fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.