Karata Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Kan någon skicka engelska Ps,7.0 eller PScs..? jag har svenska. de skulle ja också gärna villja....har också den svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Men om han har köpt det på svenska, sedan laddar ner den på engelska... Då blir det inte lika olagligt...:D Jag vet inte hur man gör det =/ Fick det av en kile,han sa att det var på svenska. Och min brorsa vill inte hjälpa mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 får man det på svenska kan man inte ändra till engelska. och varför ändra? för alla tutorials? bara att lära sig så blir det inte lika krångligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 H4xx0R avatar är riktigt snygg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 va tycks om min nuvarande? <------------------------ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 va tycks om min nuvarande? <------------------------ Fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 va tycks om min nuvarande? <------------------------ Cool ! Den blåa grejen runt namnet, eller rektangeln, hur gör man den? Tutorial? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (redigerat) Man klipper ut en del utav bilden med lasso tool. Sedan så gör man stroke, va? (EDIT)Även om denna inte är så himla svår att göra så gillar jag den... /_____________ \ Redigerat 6 Juni 2004 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Man klipper ut en del utav bilden med lasso tool. Sedan så gör man stroke, va? (EDIT)Även om denna inte är så himla svår att göra så gillar jag den... /_____________ \ Stroken skulle varit mörkröd, as snygg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Blev min avatar snygg? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (redigerat) Man klipper ut en del utav bilden med lasso tool. Sedan så gör man stroke, va? (EDIT)Även om denna inte är så himla svår att göra så gillar jag den... /_____________ \ Metallica texten e ju snygg ;) H4xx0r : Jätte snygg! :) Redigerat 6 Juni 2004 av Ruffy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Han menade nog Trial. jo det va det jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.