Gäst Spirtual Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Vet inte om det är sant men är det inte så att efter 3 slag så blir detmisshandel? Det beror väl på vilka skador man får!?? Men tänk om han ger dom tre örfilar, det är ju inte misshandel..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 That kinds of idiots sucks really hard.. Säg till. Det räcker. Säg till massa. Berätta för alla vad dom gör.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Om jag ska vara skulle jag misshandla, förut var det en snubbe som jiddrade varje dag, till slut slog jag sönder honom, nu är det jag som mobbar han :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 jag önskar nu att tråden skulle vara låst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Hände samma sak på mig en gång.Jag samla ett gäng av alla killar i klassen och slog ner några som gick i 6:an medans jag gick i femman.Och alla var med på att slå ner dem för dem hade mobbat dem andra killarna också. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 japp jag håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Hände samma sak på mig en gång.Jag samla ett gäng av alla killar i klassen och slog ner några som gick i 6:an medans jag gick i femman.Och alla var med på att slå ner dem för dem hade mobbat dem andra killarna också. :D hehehe grymt det är som att samla en armè.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 :lol: gör som mormor sejer slå dom för *** med skolväskan tills dom börjar blöda Haha, äg juh;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 varje gång dom kommer ska du bara slå med handen på bröstet och ryta åt dom funkar för mig Ps ggå fram och små putta på dom då blir du hjälte och sen kan du lätt spöa dom med hela skolan ( ingen vågar säga imot data-typen ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 jag är trött på alla svar nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eliax Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Då borde nån moderator eller Admin låsa tråden nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg