The Moose Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Jag visste inte var jag skulle lägga detta men de får bli här på xbox. Jag skulle bara vilja säga att Fuskas forum har blivit riktigt proffsigt och med många bra och spelkunniga medlemmar!När jag blev medlem här för ett tag sedan tyckte jag inte att fuskas forum var något över sig.Men snygga updateringar och massa annat kul är mer än förväntat.Plus till Fuskas forum!Kul att vara på detta forum! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 jo visst det e en kul sida men vad handlar tråden om?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 jag med fattar typ ingenting på dem andra forumen :blink: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Tråden borde vara på "fuska.se" istället ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 FLyttar till fuska.se ---> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Jo det här är en bra sida, men är detta någon fråga eller en komentar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Kommentar, en onödödig tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 trevlig inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Just det trevligt, som en hyllning till forumet. Jag tycker detsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 jag håller med (annars blir man väl bannad :lol: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Nej det blir man inte.. Man får tycka att forumet suger om man vill... Jag har varit medlemm här i en Jätte lång period nu asså. Bland de som varit medlemmar längst. Måste hylla detta forum och Admin/mods, Ni har gjort ett fantastiskt jobb! Hoppas det kommer mer nu den hära månaden nu bara ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 trevlig inlägg. Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.