Claudia Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Det är en tjej som ritat den, inte jag! 0013 är lika primitiv som en dinosaurie... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Men om det är ett proträtt på dig så är du JÄVLIGT lik en tjej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Skulle inte förvåna mig om du var blond 0013. Du skriver som en blond... Jag förstår inte exemplet. Förlkara dig. Nej, min avatar är INTE ett självporträtt, utan en bild av cloud och hur han skulle se ut som en tjej. Fattar ni inte? Claudia? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 varför kunde du itne bara heta Cloud2 eller Cloud- Eller nåt då? Btw.. Jag är inte blond.. För jag blir kallad Brownie av Blondie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Precis! Man kan inte veta vad folk är bara av att läsa vad de skriver! Cloud 2? B... Fastnat för namnet bara... Skit kul att använda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 dessutom står det ju ff under claudia då fattar man ju att det är cloud's kvinnliga form (eller vad man nu ska säga) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Jag tror att Claudia är en kille. För övrigt har jag vetat hela tiden att Claudias avatar är en bild på Cloud, fast som tjej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Eve_95 min syrra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Ge mig ETT bevis 0013. Du har inte ett enda bevis för det finns INGA bevis!! Jag är inte tjej! Xray: E du tjej? Hade ingen aning... Ja, jag är en tjej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Claudia jag förstår inte riktigt vart du vill komma. DU heter CLaudia... har en bild på en tjej som avatar OCH så har du valt tjej som kön i din presentation. Vilket framstår som om du är antingen transa eller väldigt konstig.. ibland undrar man om du vill vara en tjej ist för klle. Annars så tror jag dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) Skulle inte förvåna mig om du var blond 0013. Du skriver som en blond... Jag förstår inte exemplet. Förlkara dig. Nej, min avatar är INTE ett självporträtt, utan en bild av cloud och hur han skulle se ut som en tjej. Fattar ni inte? Claudia? Claduia,jag har alltid trott att du var tjej...:rolleyes: Sorry... Xray, är du brud ?! Va f*n..Trodde jag inte..:rolleyes: Redigerat 2 November 2004 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (redigerat) sluta skabbla !!!!! skaffa en egen tråd!!! Redigerat 3 November 2004 av devilgirl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg