nebbig Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 PM låter som en bra ide eftersom det bara är ni som snackar i denna urspårade tråd... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 håller med inte konstigt att du har blivit bannad,hanget! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 håller med inte konstigt att du har blivit bannad,hanget! det ska komma från rätt käft.Du har ju själv 4 varningar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 ska väl lyssna på musika... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Fest, LAN, sova, va med polarna eller ta det lugnt med bruden..det e något av dethär som jag ska göra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 äntligen har det kommit in lite fol i tråden. sen får väl jag prata med vem f*n jag vill om ingen annan är online eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 jo, men jag måste gå o lägga mej tidigt ikväll <_< Kyrka imorrn..(ska konfermeras,måste gå i kyrkan <_<) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 passar inte direkt med avan :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 tvärtom, Vi diskuterade döden idag på Läsningen. "allt som lever ska dö en dag"- citat från prällen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jag läste att ni klagade på "småglinen" på ett ställe i den här tråden. Jag tycker det verkar som om småglin är 100 gånger bättre på att hålla sig till ämnet... <_< :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 (0011 @ 16/10-2004 11:12:10) håller med inte konstigt att du har blivit bannad,hanget! det ska komma från rätt käft.Du har ju själv 4 varningar hur f*n vet du varför jag har varningar????och du har inget med dt här att göra!!!jag sa dt till hanget!!! :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 jo, men jag måste gå o lägga mej tidigt ikväll <_< Kyrka imorrn..(ska konfermeras,måste gå i kyrkan <_<) Hehe, samma här..ohh måste gå upp 11.00 f*n va jobbit :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg