Trasheye Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 är det nån mer som kollar på det??? är hyggligt bra men man ser ganska tydligt att det bara är teater.... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 (redigerat) Tittade på det i usa. Asså man bara garvar ihjäl sig! :lol: Asså vad töntigt! :lol: Redigerat 20 Oktober 2004 av Herr.Kaio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jag har inte ztv men jag ska snart hem till en kompis och titta på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Det är bara rena skiten dom fejkar alla slag och spelar dålig teater PEACE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Hur f*n fejkar man ett slag med en stålstol på någons huvud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag kollar på wrestling och det är kul Men vissa saker är fake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Det är löjligt.. Pryla varandra på riktigt istället.. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 det är kul men tänk jag skulle tycka att det var s*it läskgt om jag var en av dom som slogs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag tycker att det är ganska coolt att titta på, kollar ibland :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 dom har ju tränat in allt innan matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 jag kollar på det ibland men man ser ju att allt är fejkat!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Fejkat å fejkat... dom vet hur dom ska slänga sig och hur dom ska ta greppen och var dom ska slå, för att det ska göra så lite ont som möjligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.