Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Nu tror jag att ja blivit bannad i 1 månad för att ja nämnd "invasioööäönfree" (ni vet va jag menar)

aja så kan det gå, nu bli väll alla klada hestar xD

Gäst Wish_Maker
Skrivet

åååh nej inte den rostigt burken som förorenade när han gick ut i naturen :(

Nämen aaaarliiiigtttt, jag blev bara bannad i typ 1 vecka eller mer för att jag skrev fuska.se med .nu i slutet

Skrivet (redigerat)

jag blev också bannad från chatten för att jag råkade skriva fuska.se med nu

Redigerat av mu1991
Skrivet

nortons brandvägg är alltid översäker. kan du inte bara häva blockeringen? eller så kan du stänga ner norton precis när du loggar in på chatten - och sen starta igen.

jag hoppas verkligen inte att du slutar besöka chatten ibland? ;D

Skrivet (redigerat)

jag blev också bannad från chatten för att jag råkade skriva fuska.se med nu

Varför ska ni ens skriva det :S?

Jag har varit i chatten i c:a 1~ år. Och den längsta bannen jag har fått är 10 minuter :/

Medans folk kommer in och är i chatten runt 10 minuter så blir dem månads bannade :S

Redigerat av Ragnarök
Skrivet (redigerat)

fjäsk fjäsk xD

hahaha, puss, nf =)

jag har fått 1 månads bann en gång, men liksom :/ - jag var knappt hemma den månaden =P. kan ni inte sätta upp en lista med alla förbjudna ord? ^^

Redigerat av Mellanmjölk
Skrivet (redigerat)

fjäsk fjäsk xD

hahaha, puss, nf =)

jag har fått 1 månads bann en gång, men liksom :/ - jag var knappt hemma den månaden =P. kan ni inte sätta upp en lista med alla förbjudna ord? ^^

Frågade samma sak för ett par månader sen, och fick svaret: "Det borde ni veta vid detta laget..."

Sen var det inget mer med det...

Hahaha, kommer också ihåg när Mellanmjölk var bannad, han tjatade dygnet runt på mig med =P

Redigerat av Ragnarök

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...