epaaj Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Du "spammade" med in- och utloggningar :/ Det var faktiskt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) Ring du Bredbandsbolaget och säg åt dom att skaffa stabilare lina ut till mig då :/ Visst hade du inte gjort det om inte NesseN skrivit det? Redigerat 10 November 2005 av Mujo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Osäkert... Men jag ber om ursäkt i så fall. Det är inte ditt fel att din ISP krånglar. Jag lovar att kolla upp saker och ting från och med nu. Snälla, kom tillbaka till chatten. Det behövs mer folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Skaffa en kanal på EFnet så kommer jag gärna. Det var sista gången jag satte foten i Qnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Jag är inte på chatten p.g.a när jag kommer dit skriver ingen,bara jag. Jag väntar typ i 20 minuter,ingen har fortfarande skrivit något,jag vet vad som är så fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Jag är inte på chatten p.g.a när jag kommer dit skriver ingen,bara jag. Jag väntar typ i 20 minuter,ingen har fortfarande skrivit något,jag vet vad som är så fel... :P Ibland kan vi komma igång och då kan det hålla på ett tag, du kommer vid fel tider helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Jag är inte på chatten p.g.a när jag kommer dit skriver ingen,bara jag. Jag väntar typ i 20 minuter,ingen har fortfarande skrivit något,jag vet vad som är så fel... Nej.Det enda fel som är där är att jag inte är där P.G.A att min dator är sönder och måste in på lagning. Annars hade allting varit igång för fullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 :rolleyes: IdlarN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Jag är inne dygnet runt och småfiser, förolämpar de som förolämpar mig och taggar vad jag lyssnar på i Winamp. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 småfiser ? Jag känner lukten ända hit ;) Slasktratten känner ju alla till vid det här laget :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 småfiser ? Jag känner lukten ända hit ;) Slasktratten känner ju alla till vid det här laget :) Vem är Slasktratt? :unsure: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst al-jasif Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Det vet du ju! :( :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.