Slasktratt Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) Kollade in där igår. Det var totalt dött där då... verkar som om de som sitter där inne i chatten bara sitter där för att få titeln Elit Chattare. Det där var min replik, NesseN. :) Jag minns såväl den historien. <_< Iallafall, som Mujo säger så kan ni inte bara gå in i ett par minuter och skriva: "Hej" "Här var ju kul......" För att sedan quita. Ibland missar jag faktiskt folk som går in :P (För er som inte vet heter jag Slasktratt i chatten, vilket kan vara lite förvirrande, men det finns en historia även bakom det). Det finns personer som använder tilläggsprogram för sin IRC-klient, och då kan ni "highlighta", det kommer att låta ett litet pip för personen som blir "utsatt", genom att bara skriva deras namn. Detta kan ni göra för att dra till er uppmärksamhet. Försök att skriva ett par namn på dom i chatten då det är tomt på prat. :) Redigerat 2 Mars 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Kollade in där igår. Det var totalt dött där då... verkar som om de som sitter där inne i chatten bara sitter där för att få titeln Elit Chattare. Låt mig vara bara när jag heter NesseN`bnc för då är jag inte där :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Kollade in där igår. Det var totalt dött där då... verkar som om de som sitter där inne i chatten bara sitter där för att få titeln Elit Chattare. Säg mig, vem är då denna IratuLepu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ja precis.. den mystiska IratuLepu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag heter |Adi| i chatten men är typ aldrig inne där nästan dött där hela tiden. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 det gick förut att gå in men nu segar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Kollade in där igår. Det var totalt dött där då... verkar som om de som sitter där inne i chatten bara sitter där för att få titeln Elit Chattare. MITT ELAKA BNC SOM JAG SKA DÖDA. NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) Jag är alltid inne i kanalen, men har ingen lust att skriva eftersom det mesta som skrivs är spam. Exempel: 11:51:06 ‹CENSUR› spook 11:51:18 ‹CENSUR› uggla 11:51:26 ‹CENSUR› L 11:51:35 ‹CENSUR› Lasse 11:51:44 ‹CENSUR› OOIE 11:51:58 ‹CENSUR› eaaj 11:52:12 ‹CENSUR› epaaj 11:53:06 ‹CENSUR› någon där ================== 13:10:51 ‹CENSUR› hallå 13:10:55 ‹CENSUR› någon 13:10:57 ‹CENSUR› skriv 13:11:00 ‹CENSUR› nåt Nåja, det är bara att hojta till om ni vill något - highligt on ;) Redigerat 4 Mars 2006 av woicer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag heter guggo i chatten (när jag väl har masat mig dit) det är logiskt och bra tycker jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Är ganska ofta inne i chatten men jag skriver ingenting nästan. Jag heter drcheat i chatten om nån undrar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Chatten e f*n helt fackad! Jag råkade stava fel och så är den en snubbe som heter slasktratt som börjar snacka skit om mina föräldrar! f*n va roligt att vara ine i chatten om man håller på så där!! blir f*n förbannad!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Chatten e f*n helt fackad! Jag råkade stava fel och så är den en snubbe som heter slasktratt som börjar snacka skit om mina föräldrar! f*n va roligt att vara ine i chatten om man håller på så där!! blir f*n förbannad!!!! Hahahaha.. Du tar åt dig för mycket, det är ju våran gode vän Mellanmjölk.Han är snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.