Hoppa till innehåll

Chatten

admin

Rekommendera inlägg

Kollade in där igår. Det var totalt dött där då... verkar som om de som sitter där inne i chatten bara sitter där för att få titeln Elit Chattare.

Det där var min replik, NesseN. :)

Jag minns såväl den historien. <_<

Iallafall, som Mujo säger så kan ni inte bara gå in i ett par minuter och skriva:

"Hej"

"Här var ju kul......"

För att sedan quita.

Ibland missar jag faktiskt folk som går in :P (För er som inte vet heter jag Slasktratt i chatten, vilket kan vara lite förvirrande, men det finns en historia även bakom det).

Det finns personer som använder tilläggsprogram för sin IRC-klient, och då kan ni "highlighta", det kommer att låta ett litet pip för personen som blir "utsatt", genom att bara skriva deras namn. Detta kan ni göra för att dra till er uppmärksamhet. Försök att skriva ett par namn på dom i chatten då det är tomt på prat. :)

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är alltid inne i kanalen, men har ingen lust att skriva eftersom det mesta som skrivs är spam. Exempel:

11:51:06 ‹CENSUR› spook

11:51:18 ‹CENSUR› uggla

11:51:26 ‹CENSUR› L

11:51:35 ‹CENSUR› Lasse

11:51:44 ‹CENSUR› OOIE

11:51:58 ‹CENSUR› eaaj

11:52:12 ‹CENSUR› epaaj

11:53:06 ‹CENSUR› någon där

==================

13:10:51 ‹CENSUR› hallå

13:10:55 ‹CENSUR› någon

13:10:57 ‹CENSUR› skriv

13:11:00 ‹CENSUR› nåt

Nåja, det är bara att hojta till om ni vill något - highligt on ;)

Redigerat av woicer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Chatten e f*n helt fackad! Jag råkade stava fel och så är den en snubbe som heter slasktratt som börjar snacka skit om mina föräldrar!

f*n va roligt att vara ine i chatten om man håller på så där!! blir f*n förbannad!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Chatten e f*n helt fackad! Jag råkade stava fel och så är den en snubbe som heter slasktratt som börjar snacka skit om mina föräldrar!

f*n va roligt att vara ine i chatten om man håller på så där!! blir f*n förbannad!!!!

Hahahaha.. Du tar åt dig för mycket, det är ju våran gode vän Mellanmjölk.

Han är snäll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...